כתובת: רחוב איזמרגד 1, עלי זהב

רכיבה כדרך התמודדות עם קשיים – אפשרי?

כולנו מכירים חוות סוסים ואולי היינו בביקור באחת במהלך החיים שלנו – לרכיבה חד פעמית, לליטוף הסוסים או לחוגי רכיבה. אך כיום ניתן למצוא גם רכיבה טיפולית למבוגרים בחוות סוסים. "חוות הזהב" בעלי זהב עושה שימוש בסוסים על מנת לטפל באנשים ומציעה רכיבה טיפולית למבוגרים. רכיבה טיפולית למבוגרים נותנת מענה לאנשים עם בעיות רגשיות והתנהגותיות וגם לבעלי נכות פיזית או מגבלות גופניות.

סוג רכיבה זו יכול לעזור לאותן בעיות, באמצעות קשר עם הסוס, מטפלים ואנשי מקצוע מומחים בתחום לצד הנופים הקרבה לטבע והאווירה הנעימה והמקבלת. אם אתם מחפשים חוות סוסים טיפולית המציעה רכיבה טיפולית למבוגרים, תוכלו לפנות אל חוות הזהב המציעה רכיבה טיפולית וספורטיבית בנוף המרהיב של השומרון.

מקום בטוח

אתם חווים קשיים בחייכם? מרגישים שההערכה העצמית שלכם ירדה? מתקשים להתרכז? רכיבה טיפולית למבוגרים יכולה להיות הפתרון עבורכם. רכיבה טיפולית למבוגרים מהווה מקום בטוח בו ניתן לשתף את הקשיים לצד הטיפול בסוס. בנוסף, במהלך השהייה בחווה המציעה רכיבה מסוג זה מקבלים את אחריות הטיפול בסוס: לומדים כיצד לדאוג לו, לתקשר אתו וגם לרכב עליו. הטיפול נחווה כמקום בטוח לדיבור והוא אזור ללא שיפוט, מצד המטפל ומצד הסוס כמובן. כל אלו נעשים בחוות עלי זהב עם מדריך מקצועי המלווה את הרוכב לאורך המפגשים. בנוסף, הנופים המרגיעים של החווה, השקט והטבע מעודדים אף הם שיתוף וריפוי מחשבה עבור רבים.

חווה טיפולית גם ללחצים

רכיבה טיפולית מתאימה למבוגרים כשם שהיא מתאימה לילדים. מבוגרים רבים חווים לא מעט קשיים בחייהם, צוברים טראומות ומצבים לא נעימים, חווים קשיים גופניים ומוטוריים לצד מתח ולחץ רב. חוות סוסים מקצועית הממוקמת באזור ירוק, יפה עם נופים מרהיבים ושקט משמשת כמקום מפלט המאפשר להוריד את רמות הלחץ בחיים. בנוסף, רכיבה טיפולית על סוסים בחווה מהווה נדבך טיפולי גופני שכן אנשים בעלי נכות פיזית או מוגבלות מוטורית לומדים כיצד לעלות על הסוס, לאחוז במושכות, להניח את הגוף על הסוס ולרכב יחד אתו ביחד. הסוס נותן מצידו מענה, יוצר קשר עם הרוכב ועובד אתו. אם אתם מעוניינים בחוויה וטיפול שונה מהרגיל, חוות "עלי זהב" בשומרון היא המקום האידיאלי עבורכם.

חוות סוסים
אפשר
לעזור?

    לקביעת פגישה במהירות מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

      לקביעת פגישה במהירות מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

      <<< עובדים עם כל קופות החולים >>>

      קידום ובניית אתרים קידום ובניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support