כתובת: רחוב איזמרגד 1, עלי זהב

חוות סוסים עלי זהב מעניקה לכם את חוויית הרכיבה האידיאלית

חוות סוסים עלי זהב הינה חוות טיפולית אשר מציעה לאנשים בכל הגילאים את ההזדמנות ליצור קשר מיוחד עם הסוס, ללמוד לרכב ובמהלך הדרך להתחזק ולהתמודד בהצלחה עם קשיים רגשיים ופיזיים גם יחד. "חוות הזהב" הוקמה בשנת 2000, וכעשור לאחר מכן פתחה את המרכז לרכיבה ספורטיבית וטיפולית. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, להגיע לבקר ולהכיר את מדריכי הרכיבה המקצועיים שלנו לצד הסוסים האדיבים ומרשימים אשר ממתינים רק לכם.

חוות סוסים עלי זהב מעמידה לרשותכם שירותים שונים ומגוונים אשר נועדו בבסיסם להעניק לאנשים את חוויית הרכיבה באזור בעל נוף מרהיב ואווירה קסומה. אך האמת היא כי על מנת שנוכל להעניק לכם את חוויית הרכיבה המהנה והיעילה ביותר, אנו מסתמכים רבות על המדריכים המנוסים של החווה.

כלל המדריכים אשר פעילים בחווה מגיעים מרקע אשר כולל עבודה עם סוסים בצורה כזו או אחרת. הדגש הוא דווקא על הכישורים ויכולת תקשורת אדיבה אשר מתבצעת בגובה העיניים. תכונה זו למעשה מעניקה למדריכי הרכיבה שלנו את היכולת לשוחח עם ילדים, נוער ואף מבוגרים בצורה ברורה וחמימה.

אחת המטרות החשובות של מדריכי חוות הזהב כוללת את הרצון להעניק לילדים את האפשרות להכיר מקרוב בעלי חיים מופלאים אשר יכולים לתקשר איתם ברמה הבסיסית ביותר ולהעניק להם פידבק מיידי בעבור כל פעולה שהם מבצעים. הרכיבה למעשה מסייע לכל רוכב ליצור מערכת יחסים קרובה עם הסוס, להתחבר אליו ואל עצמם.

תכנית טיפול מיוחדת

חשוב לציין כי "חוות הזהב" מציעה לכם רכיבה טיפולית למבוגרים וילדים כאחד. אם בטיפול לילדכם אתם חפצים – את תכנית הטיפול המדריכים יבנו בהתאמה מדויקת לצרכים שלכם ושל ילדכם, כך שאתם תוכלו לקבל את המיטב מן הרכיבה. החווה פועלת בהסדר עם קופות החולים לאומית ומאוחדת אשר מסבסדות את הטיפולים הבריאותיים שנערכים בחווה. על מנת לקבל מידע נוסף אודות ההחזרים ותכנית הטיפול, צרו קשר עוד היום.

אפשר
לעזור?

    לקביעת פגישה במהירות מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

      לקביעת פגישה במהירות מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

      <<< עובדים עם כל קופות החולים >>>

      קידום ובניית אתרים קידום ובניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support