כתובת: רחוב איזמרגד 1, עלי זהב

רכיבה טיפולית על סוסים

הקשר המרתק בין הסוסים לבני האדם ידוע עוד מימי קדם כאשר בני האדם החלו לביית את הסוס ולהשתמש בו למטרות השונות. בהדרגה גילו שהסוס תורם לאדם גם תרומה ערכית וחשובה לנפשו. ובעקבות כך, נולד התחום התרפויטי המרתק – רכיבה טיפולית על סוסים. חוות הזהב היא חוות סוסים בשומרון, ומציעה לתושבים הגרים בקרבת מקום, כמו ביישובים- אריאל, שערי תקווה ועלי זהב, רכיבה טיפולית ורכיבה ספורטיבית באווירה משפחתית ובהשגחתם של מדריכים מוסמכים.

רכיבה טיפולית על סוסים – למי זה מתאים?

רכיבה טיפולית על סוסים היא כלי טיפולי נהדר ומשמעותי שיתרום רבות למטרות הבאות:

  • הפחתת מתח וחרדה – חרדה ומתח היא מנת חלקם של כולם, כאשר ישנם אנשים הרגישים לכך יותר ומתקשים להירגע בכוחות עצמם. יתרה מזאת, ילדים הסובלים מחרדה וממתח בעקבות רגישות נפשית או מכורח המציאות, חסרים את הוויסות הרגשי המתפתח במהלך החיים ומאפיין מבוגרים. רכיבה טיפולית תורמת מאוד מבחינת אספקט זה.
  • חיזוק היכולות המוטוריות ושיפור היציבה – רכיבה תורמת מאוד לחיזוק שרירי הגוף ובעקבות כך תורמת לשיפור היכולות המוטוריות ויציבת הגוף. לכן, רכיבה טיפולית בשומרון, המאושרת בידי רופא, תסייע בהצלחה לנכים, ילדים בשלבי התפתחות שונים ועוד.
  • חיזוק הערך והביטחון העצמי – האדם יוצר עם הסוס קשר שאינו מילולי. קשר כזה יחד עם מטפל בסביבה תומכת שאינה שיפוטית, מאפשרת לאדם לעבד תחושות, חוויות ורגשות שליליים, לפתח מודעות עצמית ולחזק את יכולותיו ובהדרגה גם את ביטחונו העצמי.

פלאי הרכיבה – רכיבה טיפולית על סוסים

רכיבה על סוס בסביבה הטבעית הנעימה מאפשרת למטופל ליהנות ולהירגע במסגרת טיפולית ייחודית למדי. הקשר הנוצר עם הסוס הינו קשר מיוחד למדיי ובלתי תלוי, בשונה מקשרים עם אנשים. כך המטופל נהנה ממגע, חום בסביבה רגישה המספקת לו תחושות הכלה, קבלה וביטחון. ילד הזקוק לחיזוקים ושיקופים רבים יותר ממבוגר, נהנה מכך שהסוס מגיב אליו ומאפשר לו להיות הוא. התקשורת הלא מילולית מאפשרת למטופל מרחב בטוח ופחות מאיים המאפשר למטופל להיפתח וליצור קשר מוצלח עם הסוס ועם המטפל. מלבד התרומה הפסיכולוגית, לסוס ישנן תרומות באספקט הפיזי ולכן רכיבה על סוסים תאפשר למטופל לחזק ולשפר את כושרם הגופני.

רכיבה טיפולית על סוסים המלצה

על רכיבה טיפולית על סוסים, רכיבה ספורטיבית ועוד

מעוניינים לקחת חלק ברכיבה ספורטיבית? מתעניינים בכל הקשור אל רכיבה טיפולית על סוסים? ברצונכם להשתתף בטיולי רכיבה במערב השומרון? תוכלו לקבל מענה מרשים זה אצל "חוות זהב". חוות סוסים זו הוקמה בשנת 2000 ביישוב עלי זהב שבמערב השומרון. בהמשך, הפכה חווה זו למרכז לרכיבה ספורטיבית וטיפולית; מרכז אותו מנהל ניסים לב. כדי להיחשף לדרכי הטיפול הרגשי והפיזי המתקדם ביותר, כמו גם לקחת חלק בטיולי רכיבה ייחודיים למבוגרים, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם "חוות זהב".

 

מתמודדים עם אתגרים מוטוריים או סובלים מהפרעות קשב? מתעניינים בלימודי רכיבה? אוהבים את הארץ וברצונכם להכיר אזורים נוספים לאורכה ולרוחבה? חוות הסוסים בניהולו של ניסים לב מציעה לכם את המענה המרשים הבא:

רכיבה טיפולית – רכיבה טיפולית על סוסים משמשת בתור מענה מקצועי ואיכותי עבור ילדים, בני נוער ומבוגרים. לאורך השנים האחרונות, הולכת וגוברת ההבנה כי ילדים ומבוגרים כאחד מתמודדים עם קשיים רגשיים ופיזיים; קשיים המשפיעים על חיי היום-יום שלהם. כדי להתגבר על אתגרים אלו, מומלץ לפנות אל "חוות זהב" – כאשר קופות החולים השונות מכירות בשיטת טיפול זו.

רכיבה ספורטיבית – בין אם מדובר ברכיבה המערבית הקלאסית או שמא מדובר ברכיבה האנגלית האירופאית, במסגרת חוויה ייחודית זו תיקחו חלק בלימודי רכיבה אמנותית, קפיצות מכשולים וכן הלאה. כך, תיצרו זיכרונות חדשים וכמובן – תלמדו רבות על עצמכם והחוזק הפנימי שלכם.

טיולי רכיבה – טיולי הרכיבה אותה מציעה "חוות זהב" הינם מעשירים ובלתי נשכחים. אם אתם מתעניינים בטיולים בעלי ערך מוסף, אתם מוזמנים לפנות לחוות סוסים זו – כמו גם לבקר באתרים השונים הסובבים אותה. החל מתל צרדה, דיר סמען, נחל שילה ועוד – אין ספק שחוויה זו תלווה אתכם עוד שנים רבות.

 

לרכוש כלים בעלי ערך רב עם רכיבה טיפולית על סוסים

החל מפיתוח יכולות הריכוז והסבלנות, בניית יחסים בין אישיים תקינים, שיפור היכולות המוטוריות ועד השתתפות בטיולי רכיבה – כדי לרכוש כלים חשובים חיים, אתם מוזמנים לפנות אל "חוות זהב".

רכיבה טיפולית על סוסים בשומרון

רכיבה טיפולית למבוגרים

רכיבה טיפולית למבוגרים ולילדים תסייע להם להתמודד עם האתגרים הפיזיים והרגשיים שלהם – על הצד הטוב ביותר. לאורך השנים האחרונות, הולכת וגוברת המודעות בכל הקשור אל הרכיבה הטיפולית ויתרונותיה. מתמודדים עם לקויות למידה או הפרעות קשב? סובלים מנכויות או מבעיות מוטוריות? כך או כך, כדי שתוכלו גם אתם לרכוש כלים לחיים, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל "חוות הזהב". החווה הוקמה בשנת 2000 בישוב עלי זהב שבמערב השומרון. מעבר לכך, צוות המומחים של החווה מציעים מענה מקצועי ומרשים. בין אם על ידי רכיבה מערבית או אנגלית – נשמח לעמוד לרשותכם.

 

יתרונותיה של רכיבה טיפולית למבוגרים

כיום, יותר ויותר אנשים מבינים כי הם אינם צריכים להתמודד לבד עם הקשיים הרגשיים והפיזיים שלהם, להיפך. למעשה, כדי שיוכלו להתגבר על אתגרים אלו על הצד הטוב ביותר, חשוב ביותר לקבל את הטיפול המקצועי והרלוונטי לצרכיהם. בין אם מדובר בלקויות למידה, הפרעות קשב, בעיות מוטוריות, נכויות שונות או שמא מדובר בבעיות רגשיות או פיזיות אחרות, מומלץ לקבל את הסיוע הדרוש – ובהקדם.

חשוב לציין כי לא רק ילדים מתמודדים עם אתגרים אלו, אלא גם מבוגרים – כאשר ההשלכות לקשיים אלו באות לידי ביטוי בשלל ההיבטים היום-יומיים. החל מהעבודה, החברים, בני הזוג וכן הלאה – במקום להסתיר את הקשיים עומד בפניכם פתרון מומלץ: רכיבה טיפולית למבוגרים.

יתרונותיה של רכיבה טיפולית למבוגרים הם רבים:

  • הורדת רמת המתח והחרדה
  • בניית האמון העצמי כמו גם האמון באחרים
  • פיתוח המיומנויות הנלמדות וחיזוקן
  • ועוד.

בהתאם, כדי שתוכלו גם אתם לרכוש כלים חשובים אלו ולשמר אותם, יש לחפש אחר החווה הטיפולית – ולהסתייע במענה המקצועי שלה.

 

מענה מקצועי ורכיבה טיפולית למבוגרים באווירה משפחתית

מעוניינים לפתח את המשמעת העצמית שלכם? לחזק את רמת הסיבולת הגופנית? או שמא מבקשים להתמודד נכון עם הקשיים הרגשיים שלכם? במקרים אלו ואחרים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם "חוות הזהב". הרכיבה בחווה מתבצעת באופן פרטני וקבוצתי – ובאווירה משפחתית. כמו כן, במידה ותרצו לצאת לטיול רכיבה בסביבת החווה, תוכלו לבקר במגוון אתרים ועתיקת כדוגמת תל צרדה, נחל שילה, דיר סמען וכן הלאה.

רכיבה טיפולית על סוסים לילדים

 

רכיבה טיפולית על סוסים במרכז

רכיבה טיפולית על סוסים מתאימה לקהלים שונים מגילאים שונים. בין אם מדובר בילדים ובין אם מדובר במבוגרים, מדובר בפתרון מומלץ – אותו ניתן לקבל בסבסוד מאחת מקופות החולים בארץ. חשוב להדגיש כי מחקרים רבים, לאורך השנים האחרונות, מציגים את יתרונות הטיפול באמצעות חיות בכלל – והרכיבה הטיפולית על סוסים בפרט. לקבלת מידע נוסף על נושא זה, ניתן ליצור קשר עם חוות הזהב. המרכז לרכיבה ספורטיבית וטיפולית בישוב עלי זהב נפתח בשנת 2010, כאשר מאז ועד היום הוא מציע רכיבה באופן פרטני או קבוצתי.

רכיבה על סוסים חווה טיפולית – להתחיל פרק חדש, יציב ובריא

יתרונותיה של הרכיבה הטיפולית על סוסים היא רבה, והיא מיועדת לטווח גילאים רחב. על מנת להתחיל במסע, ולשנות את חייכם לחיוב, יש לפנות אל חוות הזהב. לצד הרכיבה הטיפולית, ניתן לפנות למרכז מוביל זה גם לצורך רכיבה ספורטיבית וטיולי רכיבה. טיולים אלו יתקיימו במגוון מקומות כדוגמת דיר סמען, תל צרדה, נחל שילה ועוד.

 

רכיבה טיפולית על סוסים – מה חשוב לדעת?

לאורך השנים, החל מגילאי הילדות ועד הבגרות, אנו מתמודדים עם קשיים ואתגרים שונים – היבטים המעכבים את ההתפתחות הרגשית והפיזית שלנו. על מנת להתמודד עם כל אלו, להתגבר על הפחד והחששות ולהתחיל בפרק חדש בחיינו, מומלץ להתעניין באפשרות הבאה: רכיבה טיפולית על סוסים.

מתעניינים גם אתם במסלול זה? בבואכם להתחיל בפרק חדש בחייכם, רצוי לקרוא את הנקודות הבאות:

  • הרכיבה הטיפולית על סוסים מתאימה, כאמור, הן לילדים והן למבוגרים – ומסייעת להם בבעיותיהם האישיות.
  • מטרתה של הרכיבה הטיפולית היא לסייע במגוון רחב של נושאים: חוסר ביטחון, קשיים רגשיים, קשיים התנהגותיים, הפרעות קשב וריכוז, לקויות למידה, שיפור הקואורדינציה, תגובות מוטוריות ועוד.
  • מאחורי הבחירה בסוסים לצורך הטיפול, עומדים מחקרים רבים מוכיחים את יעילות הטיפול באמצעות בעלי חיים – ובפרט עם סוסים. כלומר, עלו ממצאים מרשימים רבים ותוצאות חיוביות בסיום ההשתתפות הפעילה ברכיבה טיפולית על סוסים.

 

רכיבה טיפולית למבוגרים וילדים

רכיבה טיפולית למבוגרים הינה שיטה ייחודית המסייעת לרוכבים להתמודד עם קשייהם השונים – הן בהיבט הרגשי, הן בהיבט תקשורתי והן בהיבט הפיזי. מטרת הטיפול באמצעות בעלי חיים בכלל, ובאמצעות סוסים בפרט, היא לסייע למשתתפים בפעילות לבצע דברים בקצב שלהם – ולהתגבר על האתגרים בהצלחה. בכדי להתחיל בעבודה, יש לפנות אל חוות הזהב. מרכז זה הוקם בשנת 2000 בישוב עלי זהב במערב השומרון, לצורך פיתוח התחביב והרכיבה בסביבה. בשנת 2010 הוקם המרכז לרכיבה ספורטיבית טיפולית, אליו מגיעים מדי יום הרוכבים.

 

רכיבה טיפולית מחיר משתלם שיעזור לכם להתחיל במסע חדש

הקשיים בתחומים הרגשיים,הבין-אישיים, הסנסוריים והמוטוריים עלולים להחמיר וללוות אותנו גם בבגרותנו – כל עוד איננו מטפלים בהם. בכדי להתמודד כהלכה עם מצבים אלו ואחרים, רצוי להתעניין ברכיבה טיפולית למבוגרים. הצוות המקצועי של חוות הזהב ישמח ללוות אתכם במסע שלכם – ולסייע לכם להתמודד בהצלחה עם מצבכם, עד לתוצאה הרצויה. לצד רכיבה טיפולית, חווה זו מציעה רכיבה ספורטיבית וטיולי רכיבה.

רכיבה טיפולית למבוגרים – מספר נקודות חשובות

נהוג לחשוב כי רכיבה טיפולית על סוסים מיועדת לילדים ולבני נוער בלבד. עם זאת, היא מיועדת גם לאוכלוסייה מבוגרת יותר, כאשר היא מסייעת לאנשים רבים בבעיותיהם השונות. מומולץ להתעניין בתחום רכיבה טיפולית למבוגרים במסגרת התחומים הבאים:

  • אנשים המתמודדים עם קשיים מוטוריים – בין אם כתוצאה מנכויות, שיתוק מוחין וכן הלאה. כמו כן, טיפול מסוג זה מסייע בהיבט המוטורי בכל הנוגע לשיפור הקואורדינציה, חיזוק הטונוס ועוד.
  • קשיים חברתיים שהולכים ומתעצמים עם השנים, כאשר אנשים הפונים לרכיבה הטיפולית יכולים לקבל מקצועי על כך. על ידי התמודדות עם הפחדים שלהם, הם ילמדו על: לקיחת אחריות, שלחיטה עצמית ועוד.

כדי להתחיל בתהליך הטיפולי על הצד הטוב ביותר, יש לפנות מרכז המציע שירות זה – ולוודא כי עובדיו בעלי הכשרה מקיפה. כמו כן, יש להתעניין במתחם עצמו, בסוסים שייקחו חלק בתהליך וכן הלאה.

אפשר
לעזור?

    לקביעת פגישה במהירות מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

      לקביעת פגישה במהירות מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

      <<< עובדים עם כל קופות החולים >>>

      קידום ובניית אתרים קידום ובניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support