כתובת: רחוב איזמרגד 1, עלי זהב

חוות סוסים טיפולית – למה דווקא סוסים?

"חוות הזהב" בעלי זהב היא חוות סוסים טיפולית אשר אליה מגיעים ילדים, נערים ומבוגרים לטיפול בבעיות רגשיות כמו קושי בשליטה על כעסים, ויסות רגשי וקשיים חברתיים או בעיות פיזיות ומטוריות כמו קושי במוטוריקה עדינה וגסה ובעלי נכות פיזית שונה. אם לילדך יש קשיים רגשיים או פיזיים, רכיבה על סוסים היא הפתרון עבורו. היא משלבת 3 היבטים- פיזיים, נפשיים וספורטיביים. המדריך המטפל יעזור לילדך ליצור קשר עמוק ומשמעותי עם הסוס ויאפשר לו לצלוח קשיים רבים, יאפשר לו לדבר ללא שיפוט ולרכב באופן עצמאי. "חוות הזהב", היא חווה סוסים המציעה רכיבה טיפולית, ספורטיבית וגם טיולי רכיבה לצד הנוף המדהים של השומרון. החווה מציעה שירות אדיב ומקצועי.

 

 

כיום קיימות אפשריות טיפול רחבות וכל אחד יכול לבחור את מה שמתאים עבורו. אחד מתחומי הטיפול הוא טיפול בבעלי חיים. היכולת שלהם להכיל את בני האדם והקשר שנוצר בין המטופל מאפשרת, לצד מאמן מוסמך. חווות סוסים טיפולית נותנת דגש על הסוס. הבחירה אינה אקראית- יתרונותיו של הסוס במהלך הטיפול היא גדולה. טיפול בסביבתו של הסוס מתאפשרת על ידי כך שהמטופל לומד על מחייתו של הסוס וצורת הטיפול בו ולומד לרכב עליו. הסוס היא חיה שמקבלת את הרוכב שעליה ללא שיפוט, ועל מנת לפשר רכיבה טובה הרוכב יוצר קשר המבוסס על אמון עם הסוס. אם אתם מחפשים דרך לא שגרתית לטיפול, טיפול בסוסים הוא חוויה טיפולית מיוחדת.

 

המרחב והנוף

עצם הרכיבה על סוסים היא תרפיה והיא טיפולית- הן רגשית והן פיזי. היתרונות שברכיבה טיפולית עם סוסים היא ברורה ודוברה רבות. אך חוות סוסים טיפולית הממוקמת בנוף יפה ומוקפת במרחבים פתוחים, תוכל להעמיק עוד יותר את הטיפול שכן המרחב הפתוח והטבע מסביב מעניקים חיבור לטבע, ומעניקים רוגע עבור המטופל. החווה בעלי זהב, ממקוממת במרחב שכזה ומאפשרת חיבור לטבע, לנופים ומעמיקה את החוויה. פנו עכשיו אל "חוות הזהב" בעלי זהב, אשר מציעה רכיבה ספורטיבית וטיפולית על מנת לחוות את הקסם. 

למה דווקא סוסים
אפשר
לעזור?

    לקביעת פגישה במהירות מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

      לקביעת פגישה במהירות מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

      <<< עובדים עם כל קופות החולים >>>

      קידום ובניית אתרים קידום ובניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support