כתובת: רחוב איזמרגד 1, עלי זהב

חוות סוסים שמחוברת לטבע

אוהבים חיות? טבע? מחפשים לבלות זמן איכות עם המשפחה, הילדים או החברים? ביקור בחוות סוסים כמו חוות סוסים עלי זהב בניהולו של נסים לב הוא חוויה אידיאלית עבור מבוגרים וילדים כאחד. ביקור בחוות סוסים תאפשר לכם להנות מביקור מיוחד, מרגיע ומהנה כיון שהוא משלב בין טבע, נופים ושקט לצד רכיבה וטיול על הסוס. אם תבחרו לרכב על סוס ולטייל באזור חוות סוסים עלי זהב תהנו מהנופים היפים והשקט שבאזור וגם תהנו מפעילות הרכיבה שהיא חוויה מהנה בפני עצמה. בנוסף, חוות סוסים עלי זהב היא חווה מקצועית אשר נותנת לכם לליווי במהלך הרכיבה של אנשי מקצוע שיאפשרו לכם להרגיש בנוח ולמצות את החוויה במלואה.

חוות עלי זהב היא חווה סוסים המציעה רכיבה ספורטיבית, רכיבה טיפולית וגם טיולי רכיבה באזור עשיר בטבע וברוגע. החווה מקצועית ומאפשרת לכם להנות מזמן איכות עם הסוס בצורה הטובה ביותר שיש.

ללמוד לרכב ולאהוב את עצמך

ילדים רבים בורים בגילאים קטנים חוגים שהם אוהבים כמו כדורגל, ריקוד, קרטה או נגינה על גיטרה. אך בשנים האחרונות ילדים רבים בוחרים ללכת אל חוות סוסים עלי זהב ולרכב על סוסים. רכיבה על סוסים בעלת יתרונות רבים והיא מהווה פעילות גופנית, נפשית ורגשית מצוינת. חוות סוסים עלי זהב מלמדת את הילדים לרכב בצורה נכונה, לתקשר עם הסוס בצורה טובה וליצור אתו חיבור המאפשר לרוכב להגיע להישגים גדולים יותר. בנוסף, בחירה ברכיבה על סוסים בניגוד לפעילויות פנאי אחרות מלמד את הילדים עבודת צוות לצד דאגה לאחר בכללי ולחיות בפרט. בנוסף, רכיבה על סוסים אינה מתבצעת במקום סגור ומאפשרת יציאה לאוויר הפתוח וחיבור לטבע.

להתנתק מהטלפון ולהתחבר לטבע ולעצמך

החיבור לטלפונים בשנים האחרונות הולך וגובר לעומת החיבור לטבע ולאוויר הפתוח שפוחת. רכיבה על סוסים, בין אם ספורטיבית או טיפולית ובין אם טיול רכיבה מאפשרת להתנתק מהמסכים ולהתחבר לטבע ולעצמך. הסיבה לכך היא כי רכיבה על סוסים בחוות סוסים דורשת אחיזה מלאה בסוס או ברתמה שעליו לצד ריכוז מירבי ולכן לא מאפשרת התעסקות בטלפון הנייד.

מעוניינים להתנסות ברכיבה על סוסים?  חוות עלי זהב בישוב עלי זהב שבשומרון מציעה חווית רכיבה יוצאת דופן. צרו קשר עוד היום על מנת לפתח תחביב חדש או לטיל באזור בליווי סוס.

אפשר
לעזור?

    לקביעת פגישה במהירות מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

      לקביעת פגישה במהירות מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

      <<< עובדים עם כל קופות החולים >>>

      קידום ובניית אתרים קידום ובניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support