כתובת: רחוב איזמרגד 1, עלי זהב

חוות סוסים טיפולית – מעצימים את האדם

"חוות הזהב" הינה חווה טיפולית אשר פתחה את שעריה לקהל הרחב ומציעה את שירותיה לכל אדם מעוניין בכל גיל, ילדים, נוער ומבוגרים. השפעתם של בעלי החיים הינה ללא ספק חיובית לאדם ועל כן אנו יכולים לראות כי בשנים האחרונות התפתח ענף הטיפול באמצעות בעלי החיים. הקשר המיוחד אותו רוכשים הרוכבים עם הסוס יכול לסייע להם להתמודד עם קשיים אישיים, רגשיים ונפשיים גם יחד. זאת לצד העובדה כי רכיבה על סוסים מסייעת לחיזוק השרירים, שיפור היציבה, הריכוז והיכולת להציב גבולות.

כאמור, חוות סוסים טיפולית יכולה לעמוד לשירותם של אנשים מכל הגילאים, ואף גם לרשותם של ילדים ומבוגרים אשר מתמודדים עם קשיים שונים, רגשיים ופיזיים גם יחד.

  • טיפול בליקויי קשב – הטיפול יהיה יעיל הן לילדים והן למבוגרים. הוא למעשה מעניק לכם את האפשרות ללמוד לתקשר עם הסוס ברמה הבסיסית ביותר. הסוס יעניק לרוכב שלו פידבק מיידי בנוגע לכל אחת מן הפעולות אשר יבצע. הרכיבה הינה פעולה מורכבת אשר דורשת מודעות גוף גבוהה וריכוז רב. ועל כן תעודד את יצירתן של תכונות אל בקרב הרוכבים.
  • חיזוק המוטוריקה – נפגעי תאונות דרכים או בעלי לקויות פיזיולוגיות שונות יכולים להרוויח בצורה משמעותית מהרכיבה. תנועת הרכיבה דורשת מהרוכב לשנות את היציבה שלו ולהתאים אותה לסוס על פי הקצב והמהירות השונה בה הסוס זז. הדבר ישפר שיווי משקל, יציבה ויפעיל שרירים שלא היו בשימוש רב.
  • שיפור ביטחון עצמי – תחושת ההישגיות אשר נובעת מעצם ההצלחה ברכיבה ובביצוע פעולות שונות בשיתוף פעולה עם הסוס, תהיה ללא ספק אחד הגורמים אשר יסייע בשיפור הביטחון העצמי והאמונה באינדיבידואל.

רכיבה טיפולית במימון מסובסד

"חוות הזהב" עובדת בשיתוף פעולה עם קופות החולים לאומית ומאוחדת. אלו יוכלו לסייע לכם לממן את הטיפולים הבריאותיים אשר נערכים בחווה. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר על מנת לקבל פרטים נוספים אודות ההחזרים מקופות החולים.

אפשר
לעזור?

    לקביעת פגישה במהירות מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

      לקביעת פגישה במהירות מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

      <<< עובדים עם כל קופות החולים >>>

      קידום ובניית אתרים קידום ובניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support