כתובת: רחוב איזמרגד 1, עלי זהב

חשיבות החווה הטיפולית 

הילד שלכם מתקשה לשלוט ברגשות שלו? בעל נכות פיזית או תקשורתית? חוות הזהב בעלי זהב בניהולו המקצועי של ניסים לב היא המקום עבורו. רכיבה טיפולית על סוסים היא כלי טיפולי המתאים עבור אותם ילדים. השהייה במחיצתו של הסוס, רכיבה על גבו ושליטה בפן הפיזי וטיפול בו מאפשרים תקשורת ייחודית שנוצרת בין הרוכב לסוס ומרחב מוגן לשיח יחד עם המטפל. ידוע כי רכיבה טיפולית על סוסים היא סוג טיפול ייחודי ושונה ומאפשר למטופל להנות לא רק מיתרונות הטיפול אלא גם מיתרונות הרכיבה. בעבור ילדים שאינם פתוחים לטיפול, רכיבה טיפולית מסיטה את ההתמקדות בתהליך הטיפול, המטופל לא מרגיש בטיפול ובעקבות כך מוריד את המגננות שלו. חוות עלי זהב בדרום השומרון בעלת צוות מיומן, מקצועי ואיכותי אשר מציעים רכיבה טיפולית, ספורטיבית וגם טיולי רכיבה על רקע הנופים היפים.

 

 

חקרתם ובדקתם, סקרתם את האינטרנט ומצאתם את הטיפול המתאים בעבור ילדכם- רכיבה טיפולית על סוסים. אך כמו בכל טיפול, חשוב מאוד להגיע אל בעל מקצוע המתמחה בזה. חוות סוסים טיפולית מקצועית היא כזו שקיימים בה אנשי מקצוע ומדריכים שיודעים כיצד לפעול ולטפל באדם. חשוב לבחור בחווה עם ותק רב, הן ברכיבה על סוסים והן ברכיבה טיפולית על סוסים, כיון שהיא תהיה בעלת ידע בטיפול מסור וטוב בסוס, שהוא כאמור מרכז הטיפול. כיוון שעלויות של רכיבה טיפולית עלולות להיות גבוהות, מומלץ לבחור חווה בעלת הסדרים עם קופות החולים כמו חוות הזהב בעלי זהב.  

 

סוסים בכל גיל

בדרום השומרון, ביישוב עלי זהב, נמצאת חוות הזהב האיכותית. החווה מתמחה ברכיבה על סוסים- מקצועית, ספורטיבית וגם להנאה כללית. רכיבה על סוסים אינה שמורה רק לגילאים צעירים, אלא מתאימה לכל גילאים. החווה בעלי זהב, הפועלת בניהולו המסור של ניסים לב וצוותו המיומן מציעה רכיבה טיפולית על סוסים גם עבור הגילאים המבוגרים יותר. רכיבה טיפולית על סוסים מתאימה לאנשים בעלי ביטחון עצמי נמוך, קשיים רגשיים ופיזיים ושונה מטיפול מסורתי בכך שהיא מערבת בעל חיים. ידוע כי טיפול באמצעות בעלי חיים בעל השפעה חיובית וטובה עבור אנשים רבים.

חוות הזהב אשר ממוקמת בדרום השומרון היא חווה סוסים טיפולית מקצועית ובעלת ותק רב. כדאי להגיע- "כי פה זה איכות". החווה מוקפת בנופים יפים, והיא בעלת צוות מיומן ומסור. נסים לב, מנהל החווה המסור והמקצועי. 

חשיבות החווה הטיפולית 
אפשר
לעזור?

    לקביעת פגישה במהירות מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

      לקביעת פגישה במהירות מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

      <<< עובדים עם כל קופות החולים >>>

      קידום ובניית אתרים קידום ובניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support