כתובת: רחוב איזמרגד 1, עלי זהב

חוות סוסים בעלי זהב – חוות הזהב

בין נופי השומרון הקסומים, בין הרים, גבעות וכפרים, ליד היישובים אריאל, שערי תקווה ועלי זהב, נמצאת חוות סוסים עלי זהב, חוות סוסים קסומה המציעה רכיבה טיפולית בשומרון ורכיבה ספורטיבית באווירה משפחתית. רכיבה טיפולית היא ענף טיפולי ייחודי ומיוחד התורם תרומה חשובה למטופל הן בפן הפסיכולוגי והן בפן הפיזיולוגי, ולכן מעמדו מוסדר באופן חוקי ורשמי במדינת ישראל.

חוות סוסים עלי זהב המלצה

חוות סוסים עלי זהב – להתחבר אל הטבע

חוות סוסים עלי זהב היא חוות סוסים בשומרון המציעה לרוכביה את היתרונות הבאים:

  • רכיבה ספורטיבית – החווה מציעה קורסי רכיבה בסגנון ספורטיבי קלאסי (רכיבה אנגלית) ברמות שונות, החל ממתחילים ועד למתקדמים בהם לומדים את יסודות הרכיבה באופן תיאורטי ופרקטי. הקורס מאפשר ללמוד כיצד לטפל בסוס ובציוד הנלווה לרכיבה, כיצד ניתן לשלוט בסוס ועוד. הקורסים המתקדמים יותר כוללים רכיבה אמנותית וקפיצות מכשולים.
  • רכיבה טיפולית – רכיבה טיפולית מאפשרת למטופליה ליהנות מטיפול ייחודי בו המטופל יוצר קשר מיוחד עם הסוס. הקשר עם הסוס מאפשר למטופל להיפתח בהדרגה בשל כך שאינו מאיים עליו בסביבה טיפולית ולא שיפוטית. המטופל לומד כיצד לתקשר עם הסוס ולטפל בו ומפתח תחושות אחריות, מיומנויות חברתיות, הבעה עצמית, הפחתת חרדה לצד שיפור הכושר הגופני, חיזוק היציבה והמיומנויות המוטוריות.
  • הסדרים עם קופות החולים – לחוות הסוסים עלי זהב ישנו הסדר עם כל קופות החולים. ההסדרים הללו מאפשרים למטופלים ליהנות מטיפול במחירים מסובסדים והחזרים כלכליים.
  • צוות עובדים מקצועי, מסור ומיומן – צוות העובדים של החווה הוא צוות מוסמך, מיומן ומנוסה ברכיבה וערכי מאוד. צוות העובדים מציע לרוכבים השונים יחס אישי חם, אמפתיה רבה, רגישות והקשבה.

חוות סוסים עלי זהב חווה טיפולית

להתחבר אל הסוס ללא מילים – חוות סוסים עלי זהב

רכיבה טיפולית על סוסים בשומרון תתרום תרומה חשובה לילדים משום שבשונה מטיפול קונבנציונלי בו המטפל יוצר קשר מילולי עם המטופל, טיפול רכיבה מתבצע גם באופן שאינו מילולי. ילדים מתקשים לסדר את מחשבותיהם באופן קוהרנטי וברור ולתקשר באופן מילולי כפי שמבוגרים מסוגלים לו. לכן, רכיבה טיפולית תאפשר לילד ליצור קשר מיוחד מאוד עם הסוס. בנוסף, גם מבוגרים בעלי נכויות וקשיים מילוליים יוכלו ליהנות מהקשר החם עם הסוס מבלי להזדקק למילים.

 

חוות סוסים עלי זהב: רכישת כלים ויצירת זיכרונות חדשים

חוות סוסים עלי זהב מתמחה ברכיבה טיפולית וברכיבה ספורטיבית. סוגי רכיבה אלו מיועדים למגוון קהלים, בין אם מדובר בילדים, בני נוער או במבוגרים. לצד פיתוח היכולות המוטוריות, התמודדות עם לקויות הלמידה ורכישת כלים לצורך התמודדות רגשית, תוכלו להתרשם לטובה ממבחר העתיקות והמנופים בעת הרכיבה. החל מנחל שילה, דיר סמען ועוד – אין ספק שהחוויה אותה מציעה חוות עלי זהב הינה מקיפה, מקצועית ובלתי נשכחת. למידע נוסף, מוזמנים ליצור קשר.

חוות סוסים עלי זהב לילדים

כיום, רבים מבינים את חשיבותה של הרכיבה הטיפולית. למעשה, יותר ויותר מחקרים מצביעים על יתרונותיו של טיפול זה עבור ילדים, בני נוער ומבוגרים. בין אם מדובר בפיתוח יכולות ההבעה, פיתוח יכולות ההתמצאות במרחב, חיזוק השרירים והעלאת הסיבולת הגופנית ועד חיזוק יכולות המוטוריקה השונות – אין ספק שמדובר במענה מקצועי יעיל ומקיף.

מתעניינים גם אתם ברכיבה טיפולית? מומלץ לפנות אל חוות סוסים עלי זהב. לצד הרכיבה הטיפולית, תוכלו לקחת חלק גם ברכיבה ספורטיבית; השתתפות ברכיבה מערבית או אנגלית על רקע הנופים המרשימים של מערב השומרון. מעבר לכך, אם תרצו להשתתף בטיולי רכיבה בסביבתה של חוות עלי זהב, עומדות בפניכם מגוון אפשריות כדוגמת דיר סמען, דיר קלעה, תל צרדה, נחל שילה ועוד.

כך או כך, אין ספק שחוות סוסים זו מציעה חוויה יוצאת דופן – אשר מחזיקה ביתרונות רבים וברורים. כמו כן, ובין אם תשתתפו בחוויה זו באופן פרטני או קבוצתי, תוכלו להגיע להסדר עם קופות החולים השונות. ובהתאם לכך, תוכלו לצאת לדרך חדשה בסופה תרכשו כלים משמעותיים וזיכרונות מהנים לכל החיים.

 

חוות סוסים עלי זהב: לקחת חלק בחוויה ייחודית

חוות הסוסים עלי זהב מציעה חוויה ייחודים לילדים ולמבוגרים כאחד. בין אם אתם מעוניינים לקחת חלק ברכיבה טיפולית או ברכיבה ספורטיבית, אתם מוזמנים לפנות אל צוות המומחים ולהתרשם לטובה מהשירות שהיא מציעה. כל זאת ועוד, באווירה משפחתית ונעימה – לצד ליווי והשגחה צמודה של המדריכים.

 

אפשר
לעזור?

    לקביעת פגישה במהירות מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

      לקביעת פגישה במהירות מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

      <<< עובדים עם כל קופות החולים >>>

      קידום ובניית אתרים קידום ובניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support